Tuesday, June 5, 2012

Sky at Bloomingdales

 Vet ni vad jag älskar? Mönstrade underlakan... Men det finns nästan ingenstans i Sverige så jag har köpt från Bloomingdales egna märke Sky! Dom gör en massa olika mönster och går verkligen efter melodin att blanda allt tillsammans! Dom är inte bara fina dom är också helt fantastiskt lena...



Det här är mina favoritlakan och jag blir verkligen glad varje gång jag har bäddat med dom och får gå och lägga mig. Här är Luca när hon bara var några veckor gammal...

2 comments:

Johanna said...

Blev helt kär i det översta blommiga lakanet, så nu är det på väg hem till mig! Tack för tipset :)

Enna said...

Jaa, varför finns det så lite mönstrade lakan?? Började leta i våras och hittade ett budgetalternativ på Åhlens. Randiga. Tack för tipset.

Pinterest

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...