Monday, October 15, 2012

Lovely Life!


Nu är det äntligen dags! Idag slår vi upp portarna för mitt och Tant Johannas alldeles egna inspirationsmagasin på nätet!

Min blogg kommer självklart flytta med och jag skulle bli så glad om ni som redan länkar till mig ville ändra till min nya adress  www.lovelylife.se/blogs/beautiful-living i era länklistor!

Bland hemmahos-reportage, DYI, guider och inspirationssidor kommer ni också hitta 11 stycker underbara bloggar! Nu hoppas jag innerligt att ni kommer tycka om det här lika mycket som jag gör!

5 comments:

Jasmina said...

Åh så fint. Duktiga ni är, något sånt här har man verkligen längtat efter. Heja er!!

caroline said...

Grattis! Ser fint ut!

Lotta said...

Alldeles alldeles galet snygg sajt - heja heja er! Ikväll ska jag kolla mer ordentligt :) Grattis till er båda! Snyggt!

Anonymous said...

Underbart!

Anonymous said...

Åh vad fint, jag undrar om dina objektiv, när du fotar inredning tänker på inlägget med pianot och liknande bilder, visst använder du fast optik då?
35? 24?
Ha de gott

Pinterest

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...