Monday, May 30, 2011

Blomfeber!



Jag kan aldrig få nog av blommor!

6 comments:

Elina said...

Vilken snyggsnygg dörr!!! :-)

maja...Style & Life by Leia said...

Nä vem kan få nog av dom? Just nu är jag totalt störtkär i pioner av alla de slag.
Och dörren på bilden var ju sagolikt...skulle gärna påstå att jag ska ge mig på att göra mig en egen men då ljuger jag för det lyckas jag dessvärre inte med:)

Kram och hoppas du blev lite firad på din första mors dag!

Bella said...

Stort grattis till föräldraskapet! Det ser underbart mysigt ut. Måste fråga efter att ha följt din blogg ett tag - vilken ras är er fina lilla vovve?

Johanna Stålros said...

Shit jag håller med dörren är grymmt snygg!!!!!!!
Jag kan inte heller få nog av blommor;) Kram Johanna

@my casa said...

Vill ha den där dörren!!!
Fantastiskt fina bilder:))) BLOMMOR♥♥♥

Anonymous said...

Det här är väl ändå den bästa tiden?! Med alla blommor man kan plocka odla och plantera! Plockar in syrener varje dag, och ligger i soffan på kvällarna och drar in dofterna från dem...Underbart!!

Pinterest

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...