Wednesday, April 20, 2011

Det är nära nu.

v.39.

8 comments:

Kviddevitt said...

Vilken underbar bild!!!

Jag läser ofta din blogg och tycker den är så fin. Ännu mer spännande och intressant blir det nu när er lilla bebis kommer. Varmt lycka till och tack för fin inspiration.

Vänliga hälsningar Elle.

Unknown said...

Vilken underbar bild. Jag önskar dig all lycka inför förlossningen, det är så fantastiskt att gå igenom det. Kram

Anonymous said...

ååh vad spännande - jag önskar dig all lycka inför framtiden och den nya ankomsten! ser framemot lite babybonanza på bloggen förhoppningsvis :)

Camilla said...

Fina du! Ja tänk snart är det dags..Hoppas ni får en härlig Påsk! Kram

Anonymous said...

Jag följer dig här på din fina blogg och får massa inspiration! Är själv också gravid fast nu i vecka 36. Stort lycka till nu med förlossning och bebis! Själv börjar jag bli lite nervös inför förlossningen (trodde inte jag skulle bli det) samtidigt som man längtar som tusan efter den som ska komma ut! //Jenny

Amelia A Beautiful Living said...

Tack för alla fina lyckoönskningar!
Kram Amelia

Hanna said...

Åh vad fin du är Meli!! Kan inte fatta att lilla fina kommer att vara född när jag kommer hem. Hoppas att allt går bra. Puss!

Allt och/eller Inget said...

Vilken härlig Bild!

Pinterest

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...