Thursday, March 17, 2011

Grått.




6 comments:

Anonymous said...

Fantastiskt!

Anna said...

Som jag älskar din blogg!

blogger said...

Kram till er!

Anonymous said...

Hjälp! Lampan på bild 2: någon som vet vad den heter och om den tillverkas fortfarande? Jag har letat efter en sån i ett par år nu, men det går ju sådär när man tappat namnet! :)

Anonymous said...

Åh jag har också letat efter den lampan jättelänge! Var kommer bilderna ifrån? Kanske finns info om lampan där? Har sett en liknande lampa i mindre storlek och i röd färg på friskis kungsholmen.

Tack för en superfin blogg!

Amelia A Beautiful Living said...

Åh jag kan tyvärr inte minnas källan till bilderna och det fanns ingen text med så tyvärr så har jag ingen koll på vad det skulle kunna vara för lampa!Dom på friskis kanske vet ;)

Pinterest

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...