Thursday, August 9, 2012

Betonggruvan!


Idag kom vi hem till köra södermalm och jag fick sån lust att göra om och göra nytt inför hösten! 
Det känns alltid som att det är nu nyåret börjar och jag vill göra det så mysigt som möjligt nu när inomhussäsongen kommer.... 
Vi ska båda flytta till kontor så att vårt arbetsrum istället ska bli Lucas så där blir det ju en del fix. Sen blev jag så sugen på att göra om i vardagsrummet! 
Vi byggde en superfin soffa på Gotland som vi nog kommer göra en variant av här hemma (jag ska visa er) och sen vill jag ha ett nytt soffbord och en stor ljus matta! Just nu kikar vi på dom här två borden som duktiga Josefin i Betonggruvan gör! http://butik.betonggruvan.se 

4 comments:

Anonymous said...

Riktigt snygga bord!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Betonggruvans Josefine - hon kan hon!!!

Anonymous said...

Kan verkligen rekommendera betongbordet! Har ett som jag ääääälskar! & får väldigt mycket komplimanger för!
/F

Pinterest

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...