Monday, April 2, 2012

Mamma och babytips....

Mammatipset: Världens skönaste amningsbehåar hittar du hos Glammom.se! Vilken skillnad... Jag visste inte ens att det fanns sköna amningsbehåar innan jag prövade dom här! Jag ammar ju inte ens längre men jag har uteslutande på mig dessa:
 Den här känns inte ens att man har på sig! Och så himla fin...
 Supermjuk men ändå med ett bra stöd...
 Och träningstoppen! Försök amma med en sporttopp på!
Bebistipset! Bonjela teething gel. Jag vet inte vad vi hade gjort utan den här salvan. Man sätter lite på nappen när det gör ont i de små tänderna så lokalbedövas tandköttet och kyls ner. Väääärldens bästa!  Finns på The English shop i söderhallarna!

2 comments:

Anonymous said...

Bra tips!

Mini Piccolini said...

Tack för bra tips!

Pinterest

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...