Wednesday, July 6, 2011

Idag rensar vi ut ladan så att vi kan gjuta golv på undervåningen!

6 comments:

sanna said...

Gud så spännande. Drömmen är just en lada på Gotland!

Anna-Malin said...

hej hej!

nu kommer jag med lite glada nyheter :) du har vunnit den randiga kudden från Tine K som jag lottade ut på min blogg. grattis!!

du kan maila din adress till:
info@tyrastina.se

så skickar hon kudden till dig!

fortsätt njuta av det vackra vackra gotland.

kram

anna-malin

Allt och/eller Inget said...

Vilken fin bild på er väldigt mysigt ställe. Hoppas vi får se när golvet är färdigt :) Ha en skön sommar! Linda

Amelia A Beautiful Living said...

Anna-Malin! Gu d vad glad jag blir!

Mjuka said...

Va ,fint! Första gången här. Kom hit via Anna Malin! Grattis till vinsten!

Kram Malin

mini said...

men jag döör! vilken dröm till hus!

Pinterest

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...