Monday, April 11, 2011

Dagens fråga!

"Hej, älskar din blogg och hoppas att du kan hjälpa mig. Du har gett mig massa inspiration till vår nya lägenhet men det enda som saknas är ngt att ha på väggen ovanför dubbelsängen i ett sovrum som går i svart, vitt, brunt. Om du har några tips eller inspirationsbilder på lager skulle jag vara jätte tacksam! Mvh Helena"


Svar:

Hej!

Vad kul och vad glad jag blir!
Det är så svårt det där med vad som ska vara ovanför sängen och jag går faktiskt runt och fnular på samma sak...
Jag tycker att du ska leta efter någon vacker textil som man kan hänga där ovanför. Det blir både mjukt och romantiskt!
På Afroart har dom ju dels tyger på löpmeter och väldigt fina tunna broderade överkast från Bangladesh som kanske skulle kunna var något eller kanske en fin mindre kelimmatta.
Eller så håller du det enkelt och hänger en fin lykta mot väggen som man kan tända ett ljus i när det blir mörkt.

Lycka till!

No comments:

Pinterest

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...